کنفرانس و کارگاه شهرسازی اکو-تهران

اطلاعیه برگزاری کارگاه و سمینار اکو-تهران

POSTER SITE2

سمینار و کارگاه آموزشی اکو تهران در حقیقت تلنگری به اقدامات اجرایی در این شهر و سایر شهر های کشور است. صراحتا پذیرفتنی است که به علت الگو پذیری بسیاری از دیگر شهرها از شهر تهران از یک سو، و از طرف دیگر معضلات و مشکلات اکولوژیکی این شهر و همچنین امکانات بالقوه شهر تهران، این رویداد با نام اکو تهران نام گذاری شده است که سعی دارد نقطه شروعی در بازبینی راهبرد ها و راهکارهای توسعه اکولوژیکی یک شهر باشد. به نظر می رسد که همه شهر ها به گونه ای از اهداف مترقی چشم انداز ۱۴۰۴ کشور فاصله گرفته اند و نیاز به بازبینی در اقدامات اجرایی مجموعه مدیریت شهری قویا احساس می گردد.

از این رو سلسله مباحث علمی و عملی با امکان سنجی نیاز های دانش و حرفه طراحی شهری در ایران و با واکاوری و تحلیل یکپارچه اکولوژیکی شهرسازی و پروژه های کلان مقیاس شهری در چارچوبی منظم و مدون تعریف گردیده که در نتیجه آن بتوان با در نظر گرفتن جمیع آرا از متولیان و متخصصان و کارفرمایان دولتی و خصوصی پروژه های بزرگ مقیاس به تدوین منشوری با ابعاد رویکرد طراحی شهری اکولوژیکی برای شهر تهران دست یافت.

کنفرانس اکو تهران با آغوشی باز پذیرای دیدگاه ها، ایده ها و تصمیمات کارشناسانه جامعه شهرسازی و معماری کشور است؛ تصمیماتی که منافع کلان ملی را و به طور اخص در حوزه شهرسازی و معماری حمایت ویژه و کارشناسانه داشته باشد. و سعی دارد در یک فضای علمی و عملی اجماعی از آرا متخصصین را جمع اوری نموده و در قالب منشوری جهت حرکت در مسیر پایداری یک شهر گام بردارد.

سایت کنفرانس

اطلاعات ثبتنام

مطالب زیر را حتما بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *